0
ГоловнаПорядок придбання/сплати вартості технічної підтримки програмного забезпечення

Порядок придбання/сплати вартості технічної підтримки програмного забезпечення


Для якнайшвидшого початку роботи з програмним забезпеченням, будь ласка, дотримуйтеся наступного порядку.

    Для отримання рахунку-фактури надішліть запит-повідомлення в форматі простого тексту (повідомлення із вкладеними файлами розглядатися не будуть) на адресу електронної пошти  zvit@sma.ua   в якому в повному обсязі вкажіть наступні дані:

В темі повідомлення:

  • код за ЄДРПОУ/ДРФОУ підприємства/фізособи, яке(-а) оплатить  рахунок-фактуру;

В тексті повідомлення:

  • назву програмного забезпечення, яке Ви бажаєте отримати (зверніть увагу на правильні назви програм: “АФР-Аудит”, “АФР-МультиЗвіт”, “АФР-ТЦП”, ...);
  • код за ЄДРПОУ/ДРФОУ, повне найменування юрособи/ПІБ фізособи, яке(-а) оплатить рахунок-фактуру;
  • код за ЄДРПОУ юридичної особи або код за ДРФОУ фізособи, звітність якої Ви будете готувати;
  • телефонний міжміський код, номер телефону та ім’я контактної особи;
  • поштову адресу, на яку протягом 7-ми робочих днів з дня надходження коштів буде відправлено бухгалтерські документи (звертаємо Вашу увагу на правильний порядок написання складових поштової адреси: найменування одержувача, назва вулиці,  номер будинку,  найменування населеного пункту, району, області, поштовий індекс);
  • адресу електронної пошти, на яку буде відправлено рахунок-фактуру та, після сплати, ліцензійний ключовий файл "KEY.XML".

    Надіслані Вами заявки обробляються протягом робочого дня і рахунок надсилається також протягом дня. Посилання на дистрибутив програми з персональним логіном та паролем, ліцензійний ключовий файл будуть Вам надіслані ПРОТЯГОМ НАСТУПНОГО, ПІСЛЯ НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ НА ВКАЗАНИЙ БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК, ДНЯ.

Вхід
Введіть Ваш логін та пароль:



Copyright © 2002–2011 Агенція фондового ринку